Prekių Pristatymas

  • Šiuo metu prekių pristatymas galimas tik Lietuvos teritorijoje
  • Prekes išsiunčiame po apmokėjimo patvirtinimo
  • Apmokėti užsakymą galite per internetinę bankininkystę
  • Apmokėjimas grynais pinigais negalimas
  • Jeigu užsakymas atliktas darbo dieną iki 12 val. išsiunčiame tą pačią dieną.
  • Jeigu užsakymas atliktas vėliau - sekančia dieną. Savaitgalį atlikti užsakymai išsiunčiami pirmadienį.
  • Visas parduotuvėje esančias prekes turime vietoje, priklausomai nuo ankščiau nurodyto užsakymo pateikimo laiko pristatymas gali užtrukti  1 - 3 darbo dienаs. Visai atvejais stengiamės, kad siunta pasiektu Jus kuo greičiau
  • Pristatome prekes į Omniva arba DPD paštomatus bei per kurjerius į namus
  • Karantino metu kurjerio pristatymas ne visada gali būti įmanomas
  • Nemokamas pristatymas paštomatais taikomas užsakymams nuo 25 Еurų
  • Nemokamas pristatymas kurjeriais taikomas užsakymams nuo 50 Еurų
  • Didesnį užsakymai, kurie fiziškai netilptu į paštomatus gali būti siunčiami per kurjerį. Prieš tai susisiekus su pirkėju ir suderinus tokį pristatymo būdą

PAŠTOMATAS

 1-3  darbo dienos

  • Siunčiame į pasirinktą Omniva arba DPD paštomatą
  • Atsiimkite siuntą sau patogiu metu
  • Paštomatai veikia 24 val.
  • Siunta saugoma 3 dienas

Kaina: nuo 1.99

Nuo 25 € nemokamai

KURJERIS

 1-3  darbo dienos

  • Siunčiame jūsų nurodytu adresu
  • Kurjeris susisieks su Jumis ir pristatys siuntą Jums patogiu metu
  • Darbo dienomis nuo 8 - 17 val.

Kaina: 3.99


Nuo 50 € nemokamai

SKUBUS PRISTATYMAS VILNIUJE

Тą pačią dieną

  • Siunčiame jūsų nurodytu adresu Vilniuje
  • Kurjeris susisieks su Jumis ir pristatys prekes tą pačią dieną
  • Darbo dienomis 10 - 22 val. 

Kaina: 6.99

Prekių pristatymo į Kuršių Neriją kaina derinama kiekvienu atveju individualiai.

Prekių pristatymo trukmė

Mūsų prekės nėra masinės gamybos, nėra laikomos kitų šalių sandėliuose, todėl pristatymas būna ypač greitas.

Prekės išsiunčiamos po užsakymo apmokėjimo kitą dieną.

Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas.

Terminas pradedamas skaičiuoti kitą darbo dieną po apmokėjimo už prekes gavimo dienos.

Pristatymo laikas priklauso nuo užsakymo būdo ir nuo to, kokioje vietovėje gyvenate.

Prekių pristatymo terminai yra preliminarūs. Pardavėjas tik sudaro galimybę Pirkėjui pasinaudoti savo atstovų, teikiančių profesionalias Omniva terminalų paslaugas, paslaugomis, tačiau neprisiima atsakomybės už netinkamą tokių paslaugų suteikimą, t.y. neatsako už pristatymo terminų praleidimą.

Tais atvejais, jei po Sutarties sudarymo paaiškėtų, kad Pardavėjas nebegali įvykdyti užsakymo, Pardavėjas turi teisę nutraukti Sutartį, grąžindamas Pirkėjui už Prekes sumokėtus pinigus.

Informavimas apie prekių pristatymą Apie paruoštas prekes atsiėmimui Omniva terminaluose Pirkėjas informuojamas telefonu ar el. paštu pagal terminalų taisyklėse nustatytus terminus. Paštas bei kurjeriai naudoja savo informavimo būdus. Kitos nuostatos Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamumo, jei Prekės pristatomos užsakyme nurodytu adresu, suderintu laiku ir/ar Pirkėjo nurodytam gavėjui. Pirkėjui užsakyme nurodžius klaidingą Prekių pristatymo (perdavimo-priėmimo) informaciją, Pirkėjas privalo atlyginti Pardavėjo patirtas Prekių pristatymo (perdavimo-priėmimo) išlaidas Prekių kiekis, kokybė, komplektiškumas tikrinami Prekių perdavimo-priėmimo metu. Pardavėjui pateikus nekokybiškas, nekompleksiškas ar Pirkėjo užsakymo neatitinkančias Prekes, Pirkėjas turi teisę atsisakyti jas priimti. Sąskaitos faktūros, Pardavėjo atstovo Pirkėjui pateiktų Prekes lydinčių dokumentų pasirašymas ar Omniva terminalo atidarymas prilyginamas Prekių perdavimo-priėmimo akto pasirašymui. Prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjus Prekių nekomplektiškumo, kokybės trūkumų, transportavimo pažeidimų ar kitų Prekių užsakymo atitikties trūkumų, Pirkėjas privalo nedelsiant apie tokius trūkumus pažymėti Prekes lydinčiuose dokumentuose arba nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 2 (dvi) kalendorines dienas raštu pranešti Pardavėjui.

Karantino metų kurjerio pristatymas negalimas, jeigu esate saviizoliacijoje paprašykite draugų arba kaimynų, kad atsiimtu siuntą už Jus ir saugiai paliktu prie Jūsų durų.

Kalėdų dovanomis rūpinkitės iš anksto - pristatymo terminai arčiau Kalėdų ilgės. Pagal Omnivos skaičiavimus siuntos išsiųstos iki gruodžio 11 d. dar pasieks Jus iki Kalėdų.

Užsakymai įvykdyti po gruodžio 13 d. stos į eilę ir bus pristatyti tik po Naujų Metų. Kalėdiniam laikotarpiui aktyvuosite atsiėmimo lauke funkcija vilniečiams. 



Pristatymas į Omniva paštomatus:

Prekes pristatysime į Jūsų nurodytą paštomatą per 1-3 darbo dienas (įprastai užsakymas pristatomas kitą darbo dieną po apmokėjimo)

Norėdami gauti prekes Jums patogiu metu, o taip pat už prekių pristatymą mokėti mažiau, savo užsakymą galite atsiimti iš Jums artimiausio Omniva paštomato. Pristatymo mokestis € 1.99, perkant nuo € 25 - pristatymas NEMOKAMAS.

Prekių užsakymo metu pasirinkite Jums artimiausią Omniva paštomatą (neparašius konkretaus terminalo - sistema parinks arčiausiai nurodyto adreso esantį paštomatą). Į terminalą siuntos pristatomos sekančią darbo dieną, didžiosiose miestuose taip pat ir šeštadienį.

Kai siunta bus pristatyta į Jūsų pasirinktą terminalą, trumpąją žinute gausite kodus, skirtus atsiimti siuntą.
Siuntą iš terminalo reikia atsiimti per 7 dienas nuo žinutės gavimo.

Pristatymas per kurjerį:

Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje per 1-3 darbo dienas.
Prieš pristatydamas prekes, kurjeris suderins Jums patogų prekių pristatymo laiką užsakyme nurodytu telefonu.
Perdavę prekes kurjeriui, informuosime Jus SMS žinute bei el. paštu.
Pristatymo mokestis € 3.99, perkant nuo € 50 - pristatymas NEMOKAMAS.
Prašome Jūsų tiksliai užpildyti užsakyme reikalingus laukelius, kad kurjeris galėtų su Jumis susisiekti ir susitarti dėl patogaus Jums prekių pristatymo laiko. Nepamirškite nurodyti savo telefono numerio.
Pristatę prekes paprašysime Jūsų pasirašyti prekių pristatymo dokumentą.



Priimant siuntą, būtina:

Priimant užsisakytas prekes iš kurjerio reikia patikrinti siuntos būklę bei pasirašyti važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente.

Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo, arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu, todėl atsiimant prekes būtina su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (ID kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jeigu prekes priims kitas asmuo, už siuntinį  atsakomybės neprisiimame.

Priimant siuntą, būtina:

1.  Susiskaičiuoti pakuotes. Kurjerio pristatomas pakuočių skaičius turi būti toks pats koks yra nurodytas siuntų pristatymo lape, kurį Pirkėjui pateikia kurjeris. Jeigu pristatomų pakuočių skaičius skiriasi nuo siuntų pristatymo lape nurodyto pakuočių skaičiaus, - tuomet siuntų pristatymo lape būtina patikslinti gautų pakuočių skaičių;

2. Patikrinti pakuočių etiketes. Ant pakuočių etikečių turi būti nurodytas Pirkėjo adresas, o pakuočių numeriai turi atitikti siuntų pristatymo lape nurodytus pakuočių numerius. Jeigu pristatytų pakuočių numeriai skiriasi nuo siuntų pristatymo lape nurodytų pakuočių numerių, - tuomet siuntų pristatymo lape būtina patikslinti gautų pakuočių numerius;

3. Apžiūrėti gautas pakuotes. Pristatomos pakuotės turi būti tvarkingos, t.y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir kitaip nepažeistos.

4. Jeigu pristatoma siunta yra netvarkingoje pakuotėje, Pirkėjas turi teisę jos nepriimti, kurjeriui nurodydamas iš karto ją gražinti www.goodmood.lt prekės techninės būklės patikrinimui. Nusiskundimus dėl trūkumų, užsakymų neatitikimo būtina pateikti klientų aptarnavimo skyriui tą pačią dieną kai gautos prekės.

5. Nesilaikius šių instrukcijų, www.goodmood.lt neatsako už pristatytų prekių trūkumą ar sugadinimą.

Prekė pridėta į wishlist'ą

Šiame tinklalapyje naudojami slapukai (eng. cookies)