Kaip grąžinti prekės?
Jeigu įsigijote prekių goodmood.lt parduotuvėje, turite teisę nenurodę priežasties per 14 dienų nuo prekės pristatymo datos nutraukti nuotolinių būdų sudaryta prekių pardavimo-pirkimo sutartį ir atgauti už prekės sumokėtus pinigus.
Grąžinamos tinkamos kokybės prekės, turi atitikti šios reikalavimus*:
- Prekė negali būti naudota;
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- Grąžinama prekė turi būti originalioje prekės pakuotėje kartu su prekės dokumentais ir jos įgijimą patvirtinančiais dokumentais
- Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.
*Jei prekė neatitiks šių sąlygų, ji bus siunčiama atgal pirkėjui už jo lėšas ir pinigai grąžinami nebus.
Kokias prekės galiu grąžinti? Grąžinti galite visas prekes kurios atitinka aukščiau išvardintas sąlygas ir nepatenka į Civilinio kodekso 6.22810 straipsnį dėl "Vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties". Faktiškai grąžinimui tinka visos parduotuvėje esančios prekės išskyrus higieniniais sumetimais negrąžintinas prekes pvz. kojines. Visai atvejai susisiekite ir ieškosime sprendimo.
Kaip apskaičiuojamas 14 d. sutarties atsisakymo terminas? 14 d. terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių perdavimo momento. Siunčiant siuntą į paštomatą prekės laikomos perduotomis pirkėjui nuo momento kai pirkėjas gauna SMS žinutę arba el. laišką iš siuntos bendrovės apie prekės pristatymą į paštomatą. Šiuo atveju 14 d. terminas bus pradėtas skaičiuoti nuo kliento informavimo momento, nepriklausomai, nuo to kada faktiškai siunta bus atsiimta. Pristatant prekės per kurjerį, prekių perdavimo momentas užtvirtinamas parašu važtaraštyje.
Kas jeigu prekė nepasieks mūsų per 14 d. ? Svarbu, kad iki termino pabaigos informuotumėte mus apie norą atsisakyti sutarties el.paštu info@goodmood.lt, gausite grąžinimo formą užpildymui, instrukcijas ir galėsite išsiųsti grąžinamą prekę. Išsiųsti prekės privalote ne vėliau kaip per 14 d.
Kas apmoka grąžinamu prekių siuntimo išlaidas? Grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui, grąžinančiam prekės
Svarbu! Gamyklinio defekto atveju prekę galite grąžinti per 2 metus nuo užsakymo atlikimo.
Galite pasirinkti Jums patogų prekių grąžinimo būdą: Prekių parsiuntimas registruotu paštu, kurjerių arba kitu Jums patogių būdu į mūsų biurą (būtina užpildyti ir įdėti prekių grąžinimo aktą*)- gražinimo kaštus apmoka Pirkėjas/ Siuntėjas.
Visai atvejais už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Dūžtančios prekės turi būti supakuotos taip, jog būtų galima saugiai transportuoti.
Pinigai už prekės bei pirminį pristatymą grąžinami per 1-14 dienų į kliento sąskaitą, iš kurios buvo daromas užsakymo apmokėjimas.
Svarbu! Jei pirkdami virš 50 Eurų gavote nemokamą pristatymą ir pasiliktų prekių suma nesiekia šios ribos, traktuojama, jog nemokamo siuntimo akcija negalioja ir pirminio pristatymo klientui išlaidos yra išskaičiuojamos iš grąžintinos sumos.
Prekės grąžinamos Pardavėjo nurodytu adresu. Prieš grąžinant prekes pirkėjas būtinai turi susisiekti su Pardavėju el. paštu info@goodmood.lt