Pirkimo - pardavimo taisyklės
1.1. Internetinės parduotuvės goodmood.lt (toliau - Parduotuvė) prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau - Taisyklės) taikomos teikiant užsakymą www.goodmood.lt internetinėje svetainėje.
1.2 Šios Taisyklės šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos asmens, perkančio prekes Parduotuvėje (toliau - Pirkėjas), ir asmens parduodančio prekes Parduotuvėje (toliau - Pardavėjas) teisės bei pareigos, prekių įsigijimo, apmokėjimo, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu susijusios nuostatos.
1.3. Kartu su Pirkėjo pateiktu prekių užsakymu (paspaudus mygtuką "Užsakyti ir apmokėti") šios Taisyklės tampa tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta sutartimi. Sutartis laikoma sudaryta, kai Pirkėjas suformuoja ir pateikia goodmood.lt el. parduotuvėje prekių užsakymą, Taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais atlieka apmokėjimą ir gauna elektroniniu paštu Pardavėjo patvirtinimą, kad Pirkėjo užsakymas yra priimtas ir apmokėjimas gautas.
1.4. Pirkėjas privalo susipažinti su Parduotuvės Taisyklėmis prieš pateikiant užsakymą. Visais atvejais laikoma, jog Pirkėjas yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms pritaria, kai galutinai pateikia užsakymą.
1.5. Pardavėjas neatsako už patirtus nuostolius tais atvejais, kai problemos buvo sukeltos Pirkėjui neatsižvelgus į Taisyklių informaciją, kuri yra viešai pateikiama šiame puslapyje.
1.6. goodmood.lt pasilieka teisę bet kuriuo metu koreguoti Taisykles, atsižvelgiant į teisės aktų nustatytus reikalavimus.
1.7 www.goodmood.lt el.parduotuvė priklauso fiziniam asmeniui, vykdančiam Individualia Veiklą pagal Pažymą: nr. 877740, registracijos adresas: Tuskulėnų g. 40, LT-09210 Vilnius, Lietuva, telefono numeris +370 674 96334.
Pirkėjas:
1.8 Fizinis asmuo, pagal galiojančius teisės aktus galintis sudaryti sandorius, kuris perka prekes asmeniniam vartojimui (ne verslo tikslais);
1.9 Lietuvos Respublikos juridinis asmuo, perkantis prekes kaip galutinis vartotojas (ketinantis naudoti prekes reprezentaciniais ar kt. tikslais, nesusijusiais su prekių perpardavinėjimu ar jų panaudojimu verslo, gamybos, paslaugų teikimo tikslais);
1.10 visų aukščiau nurodytų asmenų tinkamai įgalioti atstovai;
2. Privatumo politika
2.1 Kiekvienas elektroninėje parduotuvėje prisiregistravęs arba joje perkantis asmuo pateikia savo asmens duomenis ir sutinka, kad juos tvarkytume laikydamasi privatumo taisyklėse nustatytų sąlygų.
2.3. Parduotuvė įsipareigoja neatskleisti pirkėjo asmeninės informacijos tretiesiems asmenims, išskyrus Parduotuvės partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Pirkėjo užsakymo pateikimu ar įvykdymu susijusias paslaugas. Bet kokios kitos asmeninės Pirkėjo informacijos atskleidimo tretiesiems asmenims išimtys visais atvejais derinamas su Pirkėju. Visais kitais atvejais tretiesiems asmenims, bet kokie Pirkėjo asmeniniai duomenys, gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktuose numatytais atvejais.
2.4. Pirkėjo, užsiregistruodamas Parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų. Tuo atveju, jeigu Pirkėjo atskleidžia savo prisijungimo duomenis, Parduotuvė atleidžiama nuo bet kokios su tuo susijusios atsakomybės.
2.5. Pirkėjo, susipažindamas su Taisyklėmis, patvirtina, jog jis yra informuotas, kad naršant Parduotuvėje, jo kompiuteryje bus patalpinti slapukų failai (failai, siunčiami iš interneto serverio),kurie yra būtini sklandžiam naršymui ir tam tikru funkcijų veikimui.
3. Prekių užsakymas
3.1. Prekės užsakomos interneto svetainėje adresu www.goodmood.lt
3.2. Interneto svetainėje prie kiekvienos prekės pateikiamas prekės aprašymas, informacija apie prekės savybes, spalva, medžiaga, iš kurios ji pagaminta, nurodoma kaina ir apytikslės pristatymo datos.
3.3. Pardavėjas neatsako už tai, kad prekės atvaizdas ekrane gali nevisiškai tiksliai perteikti prekės realios spalvos, formos ar dydžio.
3.4. Klientas prekes užsako tokiu būdu, koks yra tinkamas konkrečiai prekei, visų pirma nurodydamas užsakomų vienetų skaičių, ir pasirinkdamas spalvą ir dydį jei reikia ir tokie pasirinkimai prieinami.
4. Kaip apsipirkti elektroninėje parduotuvėje. Išsamūs nurodymai
4.1. Išsirinkęs prekę Pirkėjas turėtų paspausti mygtuką „Į krepšelį“.
4.2. Prekė yra įtraukiama į pirkinių krepšelį; ją galima pamatyti dešinėje pusėje atsidariusiame langelyje arba paspaudus pirkinių krepšelio piktogramą, esančią svetainės viršutiniame dešiniajame kampe. Klientas gali peržiūrėti pirkinių krepšelio turinį paspaudęs piktogramą, kuriuo atidaromas visas į pirkinių krepšelį įtrauktas prekes rodantis puslapis.
4.3. Paspaudus mygtuką „Pirkti“, bus atvertas puslapis, kuriame Pirkėjas turės įvesti sandoriui atlikti ir užsakytoms prekėms pristatyti būtinus duomenis.
4.4. Elektroninėje parduotuvėje prisiregistravusiam Pirkėjui suteikiama galimybė naudotis papildomomis Pirkėjo parinkčių kortelėje nurodytomis funkcijomis, pavyzdžiui, peržiūrėti užsakymų istoriją, naujausių užsakymų būseną, išsaugoti prekių pristatymo adresus, gauti parduotuvės siunčiamą naujausią informaciją apie prekes.4.5. Pasirinkęs pristatymo būdą (pristatymą nurodytu adresu arba pristatymą į pasirinktą paštomatą) ir įrašęs visą būtiną informaciją (įskaitant sąskaitai išrašyti reikiamą informaciją, jei tokios reikia), Pirkėjas turėtų pasirinkti mokėjimo būdą.
4.6. Pirkėjas gali pasirinkti už prekes sumokėti naudojantis savo banko internetinę bankininkystę arba atlikti mokėjimą bankinių pavedimų. Galimybės atsiskaityti grynaisiais pinigais nėra.
4.7. Pirkėjas pateikia užsakymą paspaudęs mygtuką „Užsakyti ir apmokėti“.
4.8. Paspaudus mygtuką „Užsakyti ir apmokėti“, Pirkėjas nukreipiamas į mokėjimo puslapį. Mokėjimas turi būti atliktas iš karto po užsakymo pateikimo. Jei paros bėgyje mokėjimas neįvykdomas, užsakymas laikomas neteisingai pateiktu, o tai reiškia, kad sutartis nebuvo sudaryta ir užsakymas nebus vykdomas. Tokiu atveju Pirkėjas turi pateikti kitą užsakymą.
4.9. Bet kuriame užsakymo teikimo etape iki mokėjimo atlikimo Pirkėjas gali atšaukti užsakymą nutraukęs užsakymo teikimo procedūrą ir išėjęs iš svetainės užsakymų teikimo puslapio. Užsakymas, kurio pateikimo procedūra nebuvo baigta, nebus toliau tvarkomas.
4.10. Iš karto po užsakymo pateikimo Klientas gaus el. pašto adresu, kurį nurodė registruodamasis, siunčiamą užsakymą patvirtinantį pranešimą. El. laišku siunčiamame patvirtinime bus nurodytas individualaus užsakymo numeris, kuriuo naudojantis galima, pavyzdžiui, patikrinti užsakymo būseną.
4.11. Norėdami išsiaiškinti abejonių keliančius klausimus, patvirtinti užsakymo pateikimą arba kilus kitų klausimų dėl užsakymo atlikimo, goodmood.lt gali susisiekti su Klientu nusiuntusi laišką el. pašto adresu arba paskambinusi nurodytu telefono numeriu.
5. Kainos
5.1. Kainos interneto svetainėje nurodytos Eurais. Nurodytos prekių kainos yra galutinės, PVM nėra skaičiuojamas, kadangi nesame PVM mokėtojais.
5.2. Prie užsakymo galutinės kainos be prekių kainos, gali prisidėti tik siuntimo išlaidos kurios priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo:
− pristatymas į pasirinktą paštomatą - Venipak 1.99 eur, DPD 2.99 eur, Omniva 3.49 eur;
− pristatymas per kurjerį nurodytu adresu (į namus arba darbovietę)– 5.99 eur;
− prekių krepšeliui viršijus 50 eurų ribą taikomas nemokamas pristatymas paštomatais
− prekių krepšeliui viršijus 100 eurų ribą taikomas nemokamas pristatymas pasirinktinai paštomatais arba kurjeriais
5.3. Užsakymo pateikimo momentu svetainėje nurodyta kaina yra galutinė, galiojanti tiek Pirkėjui, tiek Pardavėjui. Pateikus užsakymą prekės kaina nesikeis, nepaisant jokio kainų pakeitimo ir specialiųjų pasiūlymų ar išpardavimo akcijų.
5.4. goodmood.lt pasilieka teisę keisti savo elektroninėje parduotuvėje parduodamų prekių kainas, pateikti pirkimui naujas prekes, pateikti ir atšaukti specialius pasiūlymus parduotuvės interneto svetainėje arba juos keisti remiantis Civilinio Kodekso ir kitų galiojančių teisės aktų nuostatomis.
6. Galimybė gauti užsakytas prekes
6.1. Visos elektroninėje parduotuvėje siūlomos prekės yra sandėlyje.
6.2. Tačiau kai kuriais atvejais, pvz., jei tą pačią prekę vienu metu užsako daug Klientų, tos prekės gali nebebūti. Tokiu atveju Klientui bus pranešta, kad užsakymas negali būti įvykdytas.
6.3 Jei atitinkamos prekės sandėlyje nėra arba užsakymo neįmanoma įvykdyti dėl kokių nors kitų priežasčių, Klientui el. paštu arba telefonu bus pranešta apie su jo užsakymo vykdymu susijusias problemas ir galimus sprendimo būdus.
7. Pristatymo būdas ir užsakymo įvykdymo terminas
7.1. Prekės pristatomos tik Lietuvos teritorijoje.
7.2. Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
7.3. Pirkėjui pateikus užsakymą, užsakymas pradedamas vykdyti tik po to, kai patvirtinama, kad pinigai buvo įskaityti į Pardavėjo sąskaitą (per OPAY sistemą) nuo to momento pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo Pirkėjui laikas.
7.3. Prekės bus pristatytos per 1−3 darbo dienas nuo sėkmingai pateikto užsakymo dienos. Prekių pristatymas gali užtrukti ilgiau vykstant išpardavimui, specialioms akcijoms arba šventinių laikotarpiu. Pristatymo terminas gali išilgti ir dėl siuntu tarnybų apkrovų.
7.4. Užsakymus pristatome su VENIPAK, OMNIVA arba DPD siuntų tarnyba. Šventinių laikotarpiu arba esant force major aplinkybėms Parduotuvė savo nuožiūra gali pakeisti arba rekomenduoti siųsti su kita siuntų tarnybą, ypač jei tai pagreitintu ar kitaip pagerintu užsakytu prekių pristatymą
7.5 Klientas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą ir kreiptis į Parduotuvę tik tuo atveju, jeigu praėjo 2 dienos nuo pristatymo termino pabaigos.
7.6. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris priims prekes.
7.7 Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Parduotuvei pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
7.8. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, kad pakuotė yra pažeista, jis privalo pažymėti, tai kurjerio važtaraštyje bei patikrinti siuntos turinį, nepažymėjus laikoma, kad visos prekės gautos,o pakuotės turinys nepažeistas ir Pirkėjas neturi pretenzijų. Pastebėjus jos siuntoje nėra tinkamos prekės, Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti apie tai Parduotuvę.
8. Užsakymo apmokėjimo būdai
8.1. Visi goodmood.lt svetainėje atliekami mokėjimai vykdomi per OPAY mokėjimo sistemą
8.2. Mokėjimas banko per internetinę bankininkystę arba bankiniu pavedimu atliekami per OPAY sistemą. Atliekant OPAY greituosius pavedimus Pirkėjas yra saugiai nukreipiamas į mokėjimo operatoriaus svetainę, o tada iš mokėjimo operatoriaus svetainės nukreipiamas į iš sąrašo pasirinkto banko interneto svetainę, kurioje gali atlikti pinigų pavedimą. Mokėjimo operacija vyksta tarp Pirkėjo ir pasirinkto mokėjimo operatoriaus.
8.3. Pardavėjas nepriima įprastų pavedimų, todėl Pirkėjas negaus sąskaitos, į kurią galėtų pervesti pinigus, pvz., pašto perlaidą, banko sąs. numerio.
8.4. Elektroninė parduotuvė niekada nesiųs Pirkėjui pranešimo, kuriuo jis būtų informuojamas apie mokėjimui skirtos sąskaitos pasikeitimą ir būtinybę atlikti įprastą pavedimą. Jei Pirkėjas gauna tokį el. paštu siunčiamą pranešimą, jis neturi atlikti jokio mokėjimo ar atsakyti į tokį pranešimą, o tokį el. paštu gautą pranešimą nepakeitus jo turinio turėtų nusiųsti adresu [email protected]
9. Sutarties nutraukimas ir prekių grąžinimas
9.1. Pirkėjas turi teisę nenurodęs priežasties nutraukti pardavimo-pirkimo sutartį per 14 dienų.
9.2. Teisė nutraukti minėtą sutartį prarandama praėjus 14 dienų nuo tos dienos, kurią Pirkėjas įsigijo prekes arba prekes įsigijo Pirkėjo nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežėją.
9.3. Norėdamas pasinaudoti teise nutraukti minėtą sutartį, Pirkėjas turi pateikti užpildyta sutarties nutraukimo/ grąžinimo formą el. paštu [email protected], bei išsiųsti grąžinamas prekės vienu iš toliau nurodytų būdų:
- SIUNČIANT PER PAŠTOŠMATĄ:
- grąžinamas prekes, bei sutarties nutraukimo formą išsiųsti įdedant į paštomatą
- gražinamų prekių siuntimą apmoka Pirkėjas
- SIUNČIANT SAU PATOGIU BŪDU:
- grąžinamas prekes, bei sutarties nutraukimo formą išsiųsti sau patogiu būdų per savo pasirinkta kurjerį, paštomatą, paštą
- gražinamų prekių siuntimą apmoka Pirkėjas
9.4. Visai atvejais už tinkama prekių supakavimą atsako Pirkėjas.
9.5. Jei Pirkėjas baiminasi pavėluoti pateikti pranešimą apie sutarties nutraukimą per nustatytą laiką, pakanka, kad jis nusiųstų aišku pranešimą apie norą pasinaudoti savo teise nutraukti sutartį el. paštu [email protected] nepasibaigus teisės nutraukti sutartį galiojimui ir jau po to išsiųstu prekės vienu iš anksčiau nurodytu būdu.
9.6. Jei pardavimo-pirkimo sutartis nutraukiama, Pardavėjas grąžina visą gautą sumą Pirkėjui, įskaitant pirmines prekės pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias dėl to, kad Pirkėjas pasirinko kitą pristatymo būdą nei pigiausias siūlomas pristatymo būdas) ne vėliau kaip per 14 dienų nuo dienos, kurią gavo Pirkėjo grąžinamas prekes ir pranešimą apie norą pasinaudoti savo teise nutraukti pardavimo-pirkimo sutartį.
9.7. Sumokėti pinigai grąžinami į tą pačia sąskaitą iš kurios buvo gautas apmokėjimas už prekes.
9.8. Pardavėjas nepradeda pinigų grąžinimo procedūros tol, kol negauna grąžinamos prekės arba prekių ir neįvertina jų būsenos.
9.9. Grąžinamos tinkamos kokybės prekės, turi atitikti šios reikalavimus*:
- Prekė negali būti naudota;
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- Grąžinama prekė turi būti originalioje prekės pakuotėje kartu su prekės dokumentais ir jos įgijimą patvirtinančiais dokumentais bei užpildyta grąžinimo formą;
- Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.
*Jei prekė neatitiks šių sąlygų, ji bus siunčiama atgal pirkėjui už jo lėšas ir pinigai grąžinami nebus.
9.10. Klientas prisiima atsakomybę už prekės nuvertėjimą, atsiradusį dėl to, kad prekė buvo naudojama kitaip, nei ją galima naudoti siekiant išsaugoti jos pobūdį, savybes ir funkcionalumą.
10. Skundai
10.1. Parduotuvėje parduodamos naujos, defektų neturinčio prekės. Jei prekės turi kokių nors defektų, už juos atsako Pardavėjas.
10.2. Remiantis Lietuvos Respublikos Civiliniame kodekse nustatytomis galiojančiomis nuostatomis dėl teisės aktais nustatytų garantijų, Klientas gali pateikti skundą dėl bet kurios goodmood.lt elektroninės parduotuvės pirktos prekės, jei prekės defektas buvo pastebėtas nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo jos įsigijimo, kai prekė su tokiu defektu neatitinka sudarytos sutarties sąlygų.
10.3. Skundą dėl netinkamos kokybės prekių galima pateikti el. paštu [email protected]
10.4. Paštu siunčiamuose skunduose turi būti nurodytos skundo priežastys ir informacija, būtina užsakymui nustatyti. Skundas gali būti teikiamas naudojantis forma „Skundas“ (svetainės Kliento parinkčių kortelėje prie kiekvieno užsakymo esanti forma), kurią galima užpildyti internetu arba atsispausdinti;
10.5. goodmood.lt sudaro galimybę skundą pateikusiems Pirkėjams grąžinti defektų turinčias prekes naudojantis pasiuntinių tarnybos paslaugomis, už kurias apmoka Pardavėjas. Šiuo tikslu Klientas turi užpildyti Kliento parinkčių kortelėje esančią elektroninę skundo formą ir pateikti išsamią informaciją apie vietą (adresą), iš kurios pasiuntinių tarnybos darbuotojas turėtų paimti siuntą su skunde nurodyta preke.
10.6. goodmood.lt išnagrinėja skundą per 14 dienų ir praneša Klientui apie išvadas.
10.7. Jei daroma išvada, kad skundas yra pagrįstas, Klientui bus kompensuotos visos pagrįstos defektų turinčių prekių grąžinimo elektroninei parduotuvei išlaidos.
10.8. Jei daroma išvada, kad skundas yra nepagrįstas, prekės bus grąžintos Klientui kartu su pranešimu, paaiškinančiu, kodėl skundas laikomas nepagrįstu.
10.9. Išnagrinėjus pateiktą skundą, goodmood.lt sudarys galimybę Klientui pasiimti prekę arba pinigus kartu su mokėtina kompensacija.
11. Užsakymo atšaukimas
11.1. Klientas turi teisę atšaukti savo užsakymą.
11.2. Klientas gali atšaukti savo užsakymą pats per penkiolika minučių nuo užsakymo pateikimo momento Kliento parinkčių kortelės skiltyje „Mano užsakymai“ paspausdęs šalia užsakymo esantį mygtuką „Atšaukti užsakymą“.
12. Kitos nuostatos
Prie kiekvienos įsigytos prekės pridedamas pirkimo įrodymas. Klientas gali atsisiųsti sąskaitą faktūrą iš Kliento parinkčių kortelės. Pardavėjas neatsako už tai, jei Pirkėjas pateikia neteisingus duomenis.
13. Asmens duomenų tvarkymas
Klientas savanoriškai duoda sutikimą, kad goodmood.lt tvarkytų asmens duomenis, tačiau, nedavęs sutikimo tvarkyti asmens duomenis, jis negalės prisiregistruoti svetainėje ir pirkti elektroninėje parduotuvėje. Visa informacija apie asmens duomenų tvarkymą pateikta Privatumo užtikrinimo politikos pareiškime.
14. Baigiamosios nuostatos14.1. Sutartis sudaroma, vykdoma ir visas bendravimas tarp Kliento ir Parduotuvės vyksta valstybine kalba.
14.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Тaisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
Visi pranešimai Parduotuvei turi būti teikiami elektroniniu paštu [email protected] arba telefonu Nr. +370867496334
goodmood.lt el. parduotuvė priklauso fiziniam asmeniui:
Marta Adamonis
Individualios veiklos pagal pažymą nr. 877740